فیلوسوفیا (دوستداری دانایی)

سلام. وبلاگ فیلوسوفیا راهنمای شما در دروس [فلسفه و منطق] می باشد.

فیلوسوفیا (دوستداری دانایی)

سلام. وبلاگ فیلوسوفیا راهنمای شما در دروس [فلسفه و منطق] می باشد.
🤚سلام به همه ی دوستداران دانایی . 🤚
ساره هستم دبیر درس فلسفه و منطق، به وبلاگ من خوش آمدید .اینجا براتون فلسفه و منطق رو به زبان ساده آموزش میدم شما می تونید از نمونه سوالات، پاورپوینت، کلیپ های آموزشی و ... به صورت رایگان بهره ببرید. 😍.
راستی نظرات شما برای ما خیلی مهمه . خِرَد یارتان💟

مثالهای برای تصور و تصدیق منطق_درس_اول

پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۰۳ ب.ظ

♻️مثال هایی برای #تصــور #تصدیق♻️

        

     🌀مربوط به درس اول منــطق🌀

 

🔴لباسی که دیروز خریدم👈 تصور 🔴پایتخت چین اندونزی نیست👈 تصدیق

 🔴پولی که ندارم👈 تصور 🔴هوا بارانی است👈 تصدیق 

🔴هـر انسانی غریزه منداست👈 تصدیق  🔴روح درون جسم است👈 تصدیق 

🔴ادراک زوایای یک مثلث از طریق هندسه 👈تصور🔴ادراک دو زاویه قائمه 👈تصور 🔴فتنه در آفاق نیست جز خم ابروی دوست 👈تصدیق 

🔴خط عذار یار که بگرفت ماه از او 👈تصور🔴تو را من چشم در راهم شباهنگام👈 تصدیق     🔴دل رمیده من آن زمان به جا آید👈 تصدیق

🔴دلم گرفت ازین سایه های پا به رکاب👈 تصدیق 🔴چندین هزار ذره سراسیمه می دوند👈 تصدیق 🔴علمِ جلوگیری از لغزش و خطا👈 تصور

🔴دیو سه سر👈 تصور 🔴اگر می خواهی باید تلاش کنی ✍ تصدیق 🔴روز و شب را میشمارم روز و شب👈 تصدیق🔴به روز نبردآن یل ارجمند 👈تصور🔴 آن قصر که با چرخ همی زد پهلو 👈تصور 🔴حکیم فردوسی سراینده شاهنامه 👈تصور 🔴توانا هستم👈 تصدیق🔴جامعه متمدن👈 تصور🔴دریای جیوه👈 تصور🔴استاد سخن گفت👈 تصدیق 🔴تصدیق :👈تصور 🔴ادراک تساوی دو زاویه 👈تصور 🔴دانش آموزان کلاس پنجم 👈تصور

🔴 تحصیل علم پسندیده است👈 تصدیق 🔴این باور صغیر و کبیر است👈 تصدیق 🔴پاریس پایتخت ایتالیا است👈 تصدیق 

🔴جانی که کنم فدای عشقت 👈تصور 🔴هرچه کنی به خود کنی 👈تصدیق

🔴 ذره‌ای عقلت به از صوم و نماز👈 تصدیق 🔴به پوشیدن ستر درویش کوش👈 تصور🔴هنوز هم زرنگ هستی 👈 تصدیق 🔴دانشجویی که به دنبال علم است👈 تصور 🔴آبی بودن آسمان👈 تصور🔴آن روز که مدرسه نرفتم 👈تصور 🔴مثلثی که دایره نباشد👈 تصور 🔴بهترین دانش آموز سال👈 تصور

#منطق       #درس_اول

۰۱/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
دوستدار دانایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی